Karlskoga

I tisdags åkte vi till mamma för att syrran ändå ska gifta sig i helgen o vi ville självklart vara med. Så därför blir de dåligt med uppdateringar innan söndag kväll. Kan berätta att vi har umgåtts med lite kompisar och familjen. Melwin blev super glad över o träffa mormor o wilma. 
Alwin gör mig galen vissa nätter. Han ligger o sparkar av sig täcket men vägrar somna utan de. Nappen spottar han ut för att jag ska stoppa dit den. Allt detta kanske inte han gör med mening men han gör de ej på dagen. Sen vill han vara vaken ca 2 timmar på natten o sova en timme innan de e mat dax igen. Men senaste veckan så äter han kl 9 på kvällen sen sover han till 3-4 o vill ha mat. Men där efter har jag svårt att få honom att somna om. Jag önskar att han kunde somna om efter blöjbyte i matning. Men nej vrf de? Så jag är vaken halva nätterna med honom . 
Ja ja försöka få honom att somna nu då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0