TIPS

idag kom melwins paket från sin fadder... <3 det tackar vi starkt för massa fina kläder men nu har jag fått problem melwins kusin fyller 19 imorgon o tänkte han skulle få ha nya kläder på sig.. vilken av dessa tycker du att han ska ha imorgon?
dessa 3 har du att välja mellan... laddar upp alla kläder var för sig på honom::

här är den super fina tröjan han fick =)
här är alla 3 boddy han fick.. den blå är lite stor så den tänkte jag att han ej ska ha i morgon.. men vad jag älskar hans kläder men så klart kommer en bild på bara byxorna med
=) massa fina kläder... =) hjälp nu vilken boddy passa bäst till byxorna eller ser finast ut... ???
melwin reste sig för första gången på matstolen idag.. roligt o se =)

Kommentarer
Postat av: Fadder

Den andra outfiten passar nog bäst på kalas :D <3

Fan vad jag saknar er!!!!!!!!! <3

2012-03-09 @ 19:23:52
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag tycker den första! :)

2012-03-10 @ 22:06:29
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0