bajs inlägg

allså känner mig super elak mot min älskade melwin.... men han somna förut runt 1 o så skulle jag lägga mig o känner o ser att han har bajsat massor runt om men inget i sängen men hade han rört sig så hade det varit kört. så jag o micke böt på honom o han vakna o ville ej somna om men nu sover han i vagnen i värmen.. när han vaknar blir det mat o bad för hela slanten.. nä jag duschar för tror inte melwin skulle bli så glad om jag skulle försöka mig på att få plats i hans lilla badbalja :P
så nu sitter vi på balkongen eller melwin sover i vagnen o jag sitter o bloggar o njuter.. låter även skorpan komma ut o känna på värmen medans jag sitter här... hon får ej vara ute själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0