sova middag på soffan .....

Melwin har börjat med en ny vana eller ovana jag tkr inte det är dåligt, han sover i soffan under middagen o han sover bra där med.. han sover ungefär mellan 1.5-3 timmar middag =) det är bättre än vad han sover i sängen. nu har melwin käkat o sovit så då blev det en kort stund som han satt o gossa med farfar o farmor hund emil..
emil är en golden/tollare som är inte rädd utan han undviker barn men idag för första gången la han sig hos melwin fri villigt.. o jag e så glad att han e så snäll mot melwin.. =) melwin blev super glad när han fick klappa på den mjuka pälsen =)
här är en fin bild på dom men lite suddig.. svårt o ta kort på båda o båda ska bli bra =) haha men men det går ju bra ändå... inatt sov melwin ganska dåligt han vakna många gånger o vid 6 palla jag ej mer han fick sova i våran säng o då sov han 2 timmar i streck mer än vad han har gjort på hela natten... ja ja hoppas på mer sömn inatt =)
nu blir det att ta det lugnt o bara njuta av att inte göra så mkt. =)
trodde våren skulle komma men nu bara vräker det ner snö.. =( o jag som hatar vinter :( det är ändå 3 grader + o ändå kommer massa snö.. kunde det inte komma 5-6 grader + o sol så det smälte bort så man slipper blasket o snön...
ha en bra alla <3s dag där ute =)

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Vilken supermysig bild på killarna! Det är så härligt med hund :)

2012-02-15 @ 19:06:19
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0