vilje stark unge?

melwin gråter tills han får som han vill. snacka om att vara bestämd. vi tog oss en varsin 88an ( glass) och melwin fick piggelin och den var slut på 2 sek och då skulle han ha våra med men vi sa att han får nöja sig med en och då blev han helt tokig. :S knäppa unge. fick honom att lugna ner sig efter mkt om och men.
 
fan har spotify och har inte betalat något för den men nu börjar den KLAGA att jag lyssnar för mkt? har bara mjuk igång 24/7 så fick skaffa mig den för 49kr i mån för att kunna lyssna mer.. älskar musik och jag är ju inte själv om att lyssna utan melwin är duktig på det med =) 
 
Ja ja TACK micke nu har jag o melwin massa mer o lyssna på =) 
 
micke skickade ett sms som gjorde mig glad. kanske kommer få ha micke hemma helger, kvällar och nätter men vi får se. ( ny tjänst på sitt jobb) hoppas han får det =)
 
Jo måste berätta en rolig sak, melwin gick in på vårat rum och sen 2 sek senare ropar han mamma, pappa och vi gick dit och han står o hoppar i våran säng.. TOK UNGE <3 

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim

Ska han jobba dagtid??

Svar: vet ej ännu. han sökte en tjänst där men får se. tror inte han får det ändå.
Johanna Olsson

2012-08-07 @ 22:10:55
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0