jobbig natt

morgon på er alla, micke gick till jobbet halv 10 igår och jag tänkte att jag skulle sova på soffan men IKKE kunde inte somna, låg vaken till halv 12 i soffan så tänkte nä lägger mig i sängen och försöker att sova där. men gick som det gick melwin vakna kl 12 o gav honom lite yoghurt för tänkte om han var hungrig för han åt lite till kvällsmat. men det ville han inte ha alls, så han somna på pappas plats o jag tänkte han får sova hos mig inatt så kanske jag med kan sova. Men det kunde jag inte, melwin rulla o la sig sked med mig så jag inte kunde få plats så jag la mig i springan mellan pappas o min säng så micke fick plats när han skulle komma hem runt halv 7 så vi sov trångt en halvtimma och då sov jag sååååååååååå GÖTT men men sen var det morgon. snart bär det av till lyskil o leka lite o sen till bvc med melwin <3 skriver mer sen om jag orkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0