victory prf 8x26 T*

hitta en sådan här på en parkering så den följde med oss hem o kollar runt lite o den ligger i pris för  tusen ny.. kanske man ska sälja den? hihi
hittade ingen ägare så kan ju lika bra sälja den..
jag har alltid haft denna nässug o melwin har ALLTID varit ledsen när vi ska rensa näsan på snor
sen nu när vi åkte till mama (oplanerat ) så blev melwin förkyld o så vi tänkte ej mer på det o hade ej med oss denna o syster sa testa denna jag har till wilma. så det gjorde jag det o hon visa hur man gjorde osv. men melwin grät inte alls utan han sket i mig så.. denna har hon
så idag köpte jag denna till melwin.. =) o han låter mig suga snoret utan problem. melwin har fått astma.. dax med mediciner micke hämtar masken i uddevalla för den fanns ej i lysekil men alla mediciner finns hemma nu =)
nu sitter jag o melwin o kollar på grease, helt underbar film =)
nu har jag slutat blöda efter missfallet så nu känns det skönt.. kan släppa det ÄNTLIGEN.. men bara på det igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0