11 fulla veckor idag =)

Idag har jag gått 11 fulla veckor. känner att tiden går ganska fort nu.. känns som jag var i v 2-3 nyss när jag fick reda på att jag var gravid =)
melwin vakna i natt igen men denna gången runt 2 tiden o somna om vid 4.. han fick lite alvedon då tänderna gör ont o han var säkert hungrig med för igår åt han MASSA mos, korv o majs vid halv 8 så han blev mätt så vi tänkte då är det ingen ide att ge honom gröt igår. men men sånt e livet när det inte går som man hade tänkt sig... han fick lite nypon o sova mellan oss ( det var meningen att vi skulle bära över honom till sin säng när han somnat) men vi somna ifrån honom både jag o micke. men vi fick sovmorgon iaf till halv 9 det var skönt. =) nu gör pappa frukost till melwin så ska jag ge honom lite gröt.. =) jo en fråga också, varför drar barn i tapeten så väggen blir ful? han gör det hela tiden nu för tiden o vi säger ifrån men så gör han det när vi inte ser.. vad kan jag göra så han ej gör så? hoppas det går över snart. han börja med det hos folke o gullvi på en vägg där katterna har gjort den ful sen gör melwin väggen fulare.. men hur blir det hemma där dom har lagt ny tapet? kommer han dra av det med?  det återstår o se..
nu har jag inte så mkt mer o säga än att vi åker hem idag till våran lgh.. känns så skönt att få komma hem till sitt eget

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Ska du inte lägga upp en magbild snart ? :)

2012-04-15 @ 15:02:05
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0