Helgen

I helgen var vi hos mamma, ända helgen innan  semestern vi är lediga tillsammans så unna oss en helg med mamma, syskon, syskonbarn o några vänner. 
När vi kom till Karlskoga i torsdags blev vi bjudna på Mollys dop. Så fint att få vara med på Alwins blivande tjejs dop. Världens finaste lilla Molly. Blev två dagar med massa mys med Molly o hennes syskon. Igår åkte vi hem o på vägen hem åkte vi förbi farmor på lite fika. Sen blev de grillat, bada o bingolotto för oss igår kväll.. 
Idag har melwin studiedag så han får sova länge. O  kämpar för o komma in till melwins rum ( låter som han är vaken nu)  idag jobbar jag kväll o Micke natt imorgon jobbar jag dag så Micke får ingen sömn där i mellan våra pass. Jag slutar runt halv 4 o då kommer  få sova tills de är dax för en sådan dag till. Micke jobbar natt o jag dag på onsdag. Roligt värre. 
Nu kolla om melwin är vaken eller ej. 
Ha en bra dag alla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0