usch så dålig jag är på o blogga

söndags lämnade vi katten i stockholm jag o farmor! hon skulle dit o paras! så vi åkte 112 mil förra veckan! 
jobba två dagar denna veckan som var! ( skulle jobba helgen men var på begravning för mammas kusin bosse )
Imorgon är jag ledig och sen jobbar jag 1, 2, 3 april sen ledig helg =) fyller år på onsdag också när jag jobbar hela dagen! men vad gör de jag firar inte min födelsedag längre =)
annars har de inte hänt mkt mer än att jag o virre hämta tillbaka katten igår och att vi var på begravning i lindesberg i fredags! ska bli skönt o sova i sin egna säng 
alwin har inte spytt sen natten mellan torsdag till fredag sen var han lite lös på lördagen.. men nu verkar detta vända för vi har hittat felet! potatis och morötter är för hårda i burkmat o de e de han kpyr upp så imorgon blir de storkok av mat! ska börja göra all mat nästan iaf själv! kan jag minska ner dessa kräkor och vatten bajset så är jag LYCKLIG.... 
nu sover båda barnen och vi kollar på tv.. tänkte spela sims men vette fan om jag orkar de är svin trött.. kanske borde sova lite ist.. men klockan är inte så mkt ännu...
 
 
köpt ny skötväska till alwin o vad jag älskar den
 
 
alwin har också visat intresse för att klättra!!!!!!!!
 
och och och 
 
 
resa sig i sängen! så ikväll sänkte jag hans säng så mkt de gick så han inte ska ramla ut!! nu börjar mammas bebis bli stor
 
 
 
så här kan man somna i ren utmattning när man inte får sängmobilen o fästa på något så man kan somna!! 
 
 
 
mammas fina killar! melwin var lejon igår ( bilden längst upp) 
killarna hade lika dana kläder på begravningen och idag =) mammas snygga killar <3 
 
nu händer de inte så mkt mer så nu är de bara o ta de lugnt då båda barnen sover så sött i sina egna sängar på varsit rum =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0