Söndag

Idag blir de mycket olika snack på bloggen. Börjar med melwin. 
Inatt lät vi melwin melwin sova utan blöja med kisskydd i sängen. De hade iaf flyttat sig o allt kiss kom på madrassen. Men nu blir de massa tvätt hela dagen. Melwin var torr ända fram till 4 imorse. Så ikväll testar vi igen men låter honom dricka mindre på kvällen o låter honom vara vaken lite längre ikväll.. 
 
 Gav mig sov morgon imorse han vakna 2 o 4 inatt o sen vid 4 la jag honom bredvid mig o han fortsatte o sova tills Micke hade gått o han vänder tillbaka genom låsta dörren för han glömde ta sin medicin. Då vakna han o så fick han en flaska i sängen och somna om kl 7 för han hade hicka som bråkade med honom. Så sov Alwin till 10 i 8. 
 
Nu är alla nyduschade och det är en kamp o duscha barnen o mig själv.. För melwin gillar gillare vatten på huvudet men de går bättre nu än för fören tid sen och Alwin vägrar gå ur duschen han bara skriker då. Och Alwin bara Bara skriker när jag är ny duschad o har handduk på huvudet. 
 
 Tisdag ska jag på möte på på praktiken och se hur jag ska jobba.. Sen längtar jag tills vi får veta vad de e för fel på bilen. Så trött på denna skit bil. 
Idag ska jag köra iväg  dubbelvagnen som en tjej ska köpa för den bara är i vägen. Ja så just nu längtat jag tills tisdag är  taggad o börja praktiken och skolan med. I december senast är jag utbildad undersköterska.. Så lycklig jag är.. 
 
Nä nu klä på barnen för snart ska  ut. Ha de 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0