Imorgon blir alwin ett år

Idag skulle vi till barnläkaren men de slutade med att vi ringde o skulle avboka men då hade läkaren skrivit att vi har tid imorgon så alwin fyller ett imorgon o sen ska han till läkaren. Mammas lilla kille. Alltså vart tar tiden vägen känns som de var nyss jag gick o vänta på min perfekta pojke skulle titta ut. Idag för ett år sen blev jag inskriven på fl för att alwin inte rört sig på 2 dagar o när jag kom in så hade han jätte mot fostervatten i magen o inget runt sig så jag fick en gelé på tappen som skulle hjälpa mig o öppnas så dom kunde starta fl imorgon. Men så blev inte läget. Hela natten mellan den 18 o 19 så hade jag galet mot värkar. De var hemskt,  allt bara snurrar i skallen om dagen innan fl o själva fl dagen. Så fort jag tänker på allt så saknar jag bebis tiden o kan låta de bli en bebis till om ca 2 år.. bebis sjuk???? Ja något så galet också. 
Ha en bra dag alla för idag blir de en mys dag med killarna 
 
 
 
Mammas fina alwin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0