Glad mamma

Som ni kanske vet så har jag haft en jobbig tid med Alwin. Han sluta dricka välling åt sällan gröt, nu när han fick detta pulver så äter han bättre till och med så bra att jag lägger honom i sängen med en välling o han dricker upp all välling o somnar i sängen helt själv. Fattar ni? Och han somnade ikväll utan sängmobilen, den ska bott o så fort Alwin slutat med den så ska han o melwin få dela rum. Då ska Mammas bebis bli stor.. 
Två dagar kvar tills han fyller ett år. Älskade trollunge 
Imorgon blir de ett nytt läkarbesök och se om dom kan hitta något annars Är de inget vi kan göra något åt än att bara ge detta pulver. 
Nu ska jag göra mig klar för sängen. Trött som bara den o barnen ligger. 
Ha de gott så länge. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0