reser sig

alwin börjar försöka resa sig mot ALLT! o när de inte går så får han tok spel!
 
nu sitter jag o ska spela lite sims som jag hade han igår för de tog sin tid o installera de och natta barn! 
 
i 3 dagar nu har vi kämpat med o få alwin o somna i sin säng.
första kvällen tog de 8 min innan han somna
andra kvällen ( igår) tog de 4 min innan han somna
och idag på middagen tog de ca 2 min innan han somna! allså de går åt rätt håll snart kanske jag kan lägga honom utan att han gråter en massa! 
 
 
 
alwin sitter skit bra i badstolen nu med =)
 
 
finisen sover i bilen iväntan på babcafet skulle börja! 
 
 
här är vi ensamma innan dom andra 14 barnen kom! så skoj med så många barn! älskar babycafét i lysekil 
 
 
alwin försöker resa sig upp sluta med att han ramla men tack o lov tog jag imot honom så han slog sig inte så hårt! 
 
nä nnu skiter jag i detta ska spela o sova tidigt för imorgon börjar mickes 12 timmars natt helg.. :( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0