MINA UNDERBARA BARN <3

börjar med melwin.. jag tänkte vi testar utan pottan o kör toan! och klart går han med på de och FRIVILLIGT säger alwin får melwins potta!! duktiga melwin<3 kissat på toa flera gånger! har en pall så han kan komma upp självmant! 
duktiga duktiga melwin <3 
 
alwin då... han har slutat med välling så gröt och sen blev de duschen och la honom i sängen och han började små gråta men lät han vara för han var mer tyck synd om mig, 4 min senare var de tyst! gick in efter 10 min och vad gör alwin då? JO HAN SOVER I SIN SÄNG UTAN MIN HJÄLP.... happy mamma <3  <3 <3 <3
 
eftersom min mobil är tillbaka nu så kommer de bilder igen =)
 
 
 
mammas fina killar =) <3 
 
köpte alwin nya nappar idag, hoppas han gillar dom 
 
 
nu ska jag se på tv4an fram till 10 ikväll.. massa bra på tvn... ha en toppen kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0