känner mig som världens sämsta mamma!

vi kämpar för att få alwin o somna i sin säng o ikväll grät han en stund innan han somna! gillar inte att min lilla bebis ska vara så ledsen :( men men efter mkt om och men så somna alwin! nu blir de en duch för mig o sen se lite tv och sen ska jag sova! usch är så seg.. imorgon blir de babycafe i brastad och sen blir de till katta imorgon! ska bli kul o se hennes minsta igen som e 5 dagar yngre än alwin och så duktig på o krypa! lilla snuttan =)
 
 
köpte en onepice i fredags av  emelie =) tack snälla =) de blev o åka o handla igår så köpte jag lite mer kläder som barnen behövde! melwins köpte vi beg o alwin lite nytt
 
 
 
melwins tröjor ( bilden längst ner köpte vi nya!) meningen var en tjock tröja och en tun lång ärmad och en pjamas! men IKKKE kom två lika dana tröjor och de gjorde mig besviken! 
 
ja ja duscha nu då! seg i hela kroppen. ha de
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0