irriterade!!

först tappa micke min plånbok och de blev massa kostnader runt där! sen nu tappade jag min mobil. nu funkar den inte så micke ska ringa vårat försäkringsbolag idag så kanske vi kan få en ny mot en liten slant! usch känner mig ursel o naken utan mobil! så datorn får vara på under hela dagen så jag iaf kan bli nådd på skype eller fb chatten!! 
 
alwin vakna vid 4 inatt super ledsen o inte ens min famn hjälpte! usch så dåligt man mår när man inte vet vad som e feler på sin skatt!! iaf somna han om men inte jag så jag är svin trött nu! somna 12 o vakna 4 och där i mellan vakna jag 2 ggr o stoppa in nappen i munnen på min lilla skit unge!!! 
klockan 6 vakna han sen o då gick vi upp o käka och tog mediciner och fyllde en blöja ja allt han brukar göra! nu leker han och jag sitter här o känner mig sämst! men nu ska jag stänga ner o sätta mig hos alwin en stund! snart vaknar melwin då ska de bli kul o se hans min för han ville ha en blå pulka och då köper världens bästa mormor en till honom! <3 så idag ska vi åka pulka!!! 
 
 
 
alwin somna så här på pappa igår vid halv 3
 
 
 
 
alwin har börjat hålla i flaskan ordentligt nu så snart ska han börja få somna i sängen med flaskan då han tog på sig 1,5 timmar för o somna igår. 
 
ja ja ha de bäst 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0