Onsdag =)

Idag börja dagen klockan 7 och jag ringde dagis och sa att melwin är frisk nog att komma dit igen! för vilket barn har inte lite hosta o snuva och dagis höll med mig!  väl hemma bada jag med alwin och hade almänt mysigt med honom! hämtade hem melwin igen vid 12.10 och då handla vi och melwin ville bära lillebror hem och de tillåter inte jag så klart! men tänkte att jag fick göra något som han ville
 
 
sitta med lillebror i vagnen! melwin var toppen glad när lillebror låg i hans knä. så sitter dom ofta hemma med <3 
 
väl hemma så ville jag att melwin skulle vila lite men IIKKE men vi läste iaf en bok
 
 
ni ser kanske vilken bok han älskar mest! cars 2....
 
till middag blev de grilla med grannarna =)
 
 
 
så klart jag som e kocken =) sååååå gott de var! bara en seg jävla ko dom hade slaktat!! 
 
 
mammas fina kille! han skrattar mer och mer med ljud och han äter på händerna otroligt mkt! ALLT ska in i munnen.. skratta har han gjort sen 3v ålder men kommer mer ljud nu =) älskar dig mammas liten
 
nu sover båda barnen sen 30 min tillbaka så jag sitter och bara myser. ska snart sova! men måste visa vad en kille skrev till mig på fb. höll på att dö av skratt
 
 
 
 
ett gott skratt så här på kvällen 
 
Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0