Körskolan

Andra veckan på körskolan nu då. Är ganska trött o utmattad efter många dagar på körskolan o sen jobb hela helgen. Men nu har jag bara nästa helg kvar sen är min tid på raffet slut. Då blir de att söka sig till hemtjänsten så fort körkortet ramlar ner i fickan. Efter jag har fått min lön så ska jag, micke o barnen till badhuset. Funderar på om vi ska nöja oss med Lysekils badhus eller om vi ska åka  till Vänersborg eller jag vill till Örebro men dit upp åker vi inte förräns vid jul för mamma kommer hit nästa månad o de ska bli underbart. Nä nu blir de att göra sig klar och idag åker vinterjackan på tror jag. 
 
 
 
 
 
Lite bilder på mina barn o melwins nya skor.. 
 
 
Alwin har fått ligga i sittdelen nu för de e trångt i liggdelen en är han så förkyld att huvudet inte kan ligga plant.. Mammas fina kille tyckte de var skit kul o se lite mer 
 
Ha de bäst 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0