blandat xD

Nu har jag börjat köra mkt mer! kör på vägarna. har fått köra på gamla vägen till uddevalla ,lysekil, munkedal! nästa vecka blir de ut på motorvägen =) jag har haft så mkt o tänka på så jag har glömt skriva! jag har gått från att inte kunna ett skit typ till att parkera och köra ur en parkering med massa bilar! fan jag lär mig snabbt! 
 
den 23 sep börjar jag körskolan 
kommer åka från mig 05.39 o vara i strömstad kl 8 och så börjar jag halv 9, sen slutar jag kl 16.00 och min buss går från strömstad 16,26 och då är jag hemma 18,05. allså fan kommer vara slut på dagarna! och sen ska de hålla på så här i 10 dagar vardagarna bara. sen ska jag jobba på helgerna! 
 
 
onsdags var de baby cafe i brastad som jag var på 
igår var de i lysekil som jag o alwin var i väg på. skulle åka från lysekil 11.15 o missa bussen med någon sekund! och nästa buss skulle gå 20 över 12 och då skulle jag missa melwin som sluta 10 över 12! ringde dagis o berätta att jag missa bussen med någon sekund! men de var la inga problem att ha melwin kvar han fick vara med på vilan bara! vi bestämde att jag skulle hämta honom kvart i 1 ist! men så ringer dagis 20 i 1 och frågar om melwin fick sova?! ja sa jag, bra sa dagisfröken han sover just nu så han kan väll få sova klart innan han går hem?! ja vissst sa jag så 12 över 1 hämta jag honom. jag fick själv gå in o väcka melwin och då blev alwin hysterisk i vagnen och vad gör fröknarna ? jo dom puttar på vagnen medans jag fixar melwin! som sagt och kommer stå för de! melwin har VÄRLDENS bästa dagis! 
 
Idag ska jag in till lysekil för de e mammagrupp på bvc.. så in o väcka micke nu! ha de bäst =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0