sjuk + fulla dagar

haft så mkt stress i två veckor sen i tisdags kväll blev jag sjuk och sitter i ännu! vet snart inte vart jag ska ta vägen! sry att jag inte skriver så mkt nu! men jobbade 21 sep sen börja jag körskolan hela förra veckan och jobba hela helen förra veckan och nu har jag varit i skolan varje dag förutom idag för jag behövde träffa en läkare för min jävla hals! och imorgon är de halkan!!! så till veckan blir de mer uppdateringar! men passat på o myst massa med mina barn idag! älskar mina trollungar <3
 
igår tog melwin dagis kort!!
 
 
 
 
 
mammas fina alwin <3 handen smakar väldigt gott 
 
nu ska jag natta melwin och sen är de alwins tur!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0