söndag

Idag har vi inte gjort så mkt, åkt lite bil och fixa saker hem till farmor sen har vi bara kört en mys dag <3 fan vad jag älskar dessa helger när vi är här! skönt att komma från hemmet och se något annat =)
Nu ser vi en film som jag inte gilla riktigt så jag sitter o spelar lite och skriver lite! melwin somna fort ikväll som han alltid gör så tog en dusch och då vakna lillebror och är vaken ännu. magen hoppar som bara den! mysigt när micke o jag sitter i soffan och vi båda känner alwin röra sig <3 lycka till tusen!
Imorgon åker micke hem för han ska jobba men kommer tillbaka imorgon kväll till sin mamma. vi funderar på att lägga melwin på hennes rum imorgon natt då vi inte vet när han vaknar och vi ska upp kl halv 7 för att göra oss klara för näl! HÅLL alla tummar och tåt att de inga fel är på alwin. känner mig så nere men de är bara fram tills jag får se honom och se att hans hjärta är bra och är de inte bra så får jag veta behandling, operation, när han ska födas osv!

 

nä nu orkar jag inte skriva vill bara att morgon dagen ska vara över så jag får veta allt om hur han mår! vet inte vad jag ska fråga eller göra... bara hålla tummar o tår för att allt är som de ska! 


Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim

Hur har det gått idag?? Kram

Svar: kan du läsa på fb och på blogg inlägget jag laddar upp snart ==)
Johanna Olsson

2013-05-06 @ 21:42:42
URL: http://virresblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0