GLAD MAMMA <3

Idag är jag en super duper glad mamma! 
Började dagen kvart i 7 imorse melwin sov då så jag o micke gick upp för att fixa oss så vi skulle hinna till näl. vi hade tid där halv 9 men kl 9 kom vi in. Hon som gjorde ul på Alwin misshandla min mage känns de som! gjorde så ont o har ont i magen nu med! men Hjärtat på alwin är HELT allså behöver inga operationer eller fler kontroller på hans hjärta! det som var lite fel är att var 10de hjärtslag var ett dubbel slag, men pojkarnas farmor sa att hon har de och hennes mamma har de! Så det är inget som han kommer lida av eller märka av något större! 
Vi hämta hem melwin från farmor och sen åkte vi hem då fick ja ett sug så jag flyttade våran säng och damsög hela  sovrummet! nu e det rent o fint och Alwins säng är på plats =) nu känner jag mig otroligt klar för alwins ankomst när nu den blir
 
 
vårat rum. jag blev av med mitt sängbord för att få plats med alwins säng
 
 
här ska våran skatt sova! o så fort jag började med sängen så frågade melwin om bebis ska sova där! jaa sa jag o då ville han kolla och jag sa kolla du! nä bebis sa han vilket han mena att det inte var någon bebis där! men melwin förstår vad som händer nu! han förstår att det är nära när jag nu håller på att göra allt klart. 
 
När melwins fadder o sambo har varit här nästa helg ska vi bälta i bilbarnstolen till lillebror och packa in bb väskan i bilen så vi är berädda kommer också packa en väska till melwin som han ska ha hos farmor medans vi är på bb.. melwin ska bara vara där till awlin är född sen åker micke hem och jag har egen tid med alwin på bb.. där hoppas jag att katta eller linda är samma veva då vi har bf nära varandra! 
 
 
bjuder på en bild jag tog i söndags! 34+1 var jag på denna bild <3 
 
här blir det att ta det lugnt och kollar på bilar filmen som vi köpte till melwin <3 
ha de gött 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0