ny dag utan bebis

Idag börja micke jobba igen efter en vecka schema ledigt och en semster vecka för att hjälpa mig! melwin o jag gic ut runt lunch och blev bjudna på jordgubbar av grannen! massa mys ute tills micke kom hem. blev en promenad till affären och köpa saker till maten och mer jordgubbar. käkade mat och hade små värkar så vi tänkte vi tar en runda till! och dom blev värre o vissa stunder kändes de som de var dax för fl men efter ett bad och dusch så har de minskat! synd tkr jag tröttsamt o gå över mer o mer! 
 
 
 
 
melwin fick hjälpa mig o fixa grädden till jordgubbarna! =) sååååååå gott tyckte han =) 
 
nu sitter vi o kollar på bärgarens hejdlösa historier på netflix och har små värkar ännu! undra om dessa kommer öka eller om de håller sig så här bara :/ vänta o se! 
 
nä nu ska jag bara mysa med familjen sen börjar lotta på liseberg sen  <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0