lördag

Idag var vi på loppis jag o melwin <3 det tog slut på mig helt o hållet! men nöjd med mina köp.. =) 
 
 
första köpte jag till melwin och den andra är sådan man hänger på vagnen! =) så otroligt nöjd med pingu hängaren! =) 
 
sen blev de mkt jobbigt en stund för jag har ont o trött sov typ 1-2 timmar i natt! 
 
Sendan blev de grillnig, kokta majskolvar, glass o pool bad för melwin <3 
 
 
medans melwin badade så sola jag i skuggan :P
 
 
v39 <3 bjuder på en magbild <3 
 
Nä micke har dragit till jobbet för att jobba andra natten! så hoppas jag får mer sömn inatt eller att fl kunde börja snart är så uttråkad o längtar tills jag får en bebis o mysa med isf en fet mage som e i vägen! 
 
nä ha en bra kväll alla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0