hej hej från karlskoga

27 juni var bvc hemma hos oss på hembesök. Alltid lika roligt o prata med dom på bvc för man får så fint bemötande, vi vägde alwin som då vägde 4460gram allså nästan uppe i födeleseviktiten =) 
Efter det åkte vi och köpte en ny vagn ( begagnad så klart men ny för oss) 
 
 
 
här är våran syskonvagn, en babytravel dublin 2010 modell marine blå =)
melwin älskar vagnen och alwin sover skit bra i vagnen med =) lycka att vi äntligen köpt en bra syskonvagn som jag kommer hålla hårt i..
Efter det åkte vi till mamma och överraskade henne, hon blev super glad att få besök av oss =)
 
nu sitter jag här och inte gjort så mkt varit med barnens fadder igår och idag. 
 
planer för veckan är inte så stora! försöka åka till kålmården en dag och sen vara med lite vänner, åka hem senast den 6/7.. ja ja har inte så mkt mer o skriva om just nu så ha de så gott =) kommer lite bilder på mina killar 
 
 
älskar er mina barn <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0