bild bomb

Alwin är världens snällaste bebis nu när han får ersättning ist bröstmjölk! 
Han äter runt halv 12 -12 på kvällen sen äter han kl 4-5 sen sover han igen till 8 ungefär. så skönt att vara utvilad! men idag vakna jag o mådde skit! trött, yr och ville bara sova så sov bort hela förmidddagen medans micke hade barnen själv =) 
 
snart kommer jim och vi ska käka mat och ha de lite gott! skulle städat idag för imorogn kommer bvc men fan städar lite smått snart sen kan jag ta resten i morgon förmiddag! 
 
 
melwin pussar lillebror <3 
 
 
min fina lilla bebis sover bredvid pappa i soffan
 
 
alwin gillar nallen han fick av sin fadder! <3 
 
 
passade på o köpa nya nappar till alwin! dessa valde melwin åt honom =) 
 
 
bebis mys på köksbordet igår kväll 
 
 
så här vill alwin somna inlindad och ligga i knät 
 
 
orka lyssna på storebrors raseriutbrott =) 
 
 
jag o alwin myser efter han har käkat därför handduken e med! han spyr ibland efter maten 
 
nä nu ska jag mysa med mina killar! är själv med dom medans micke är på affären
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0