äntligen hemma igen

nu försöker vi igen då! kom hem från bb med alwin i torsdags och redan då kände jag att något inte stämmer! så fort han var ny ammad så kunde han inte komma till ro o somna varken i min famn eller i egen säng! han var ALLTID missnöjd och sökte alltid efter mat fast han åt så maten spruta ur honom! allså inget funka för att han skulle bli en glad och lugn bebis. lördag kom och vi skulle in på en kontroll kl halv 10 och alwin mådde inte bra redan i fredags så ringde o kolla läget på bb men allt var lugnt iaf så han klara sig tills tiden på lördag! när vi kommer dit så upptäcker vi FÖRST att han gått ner 500g och han spydde upp ALLT och lite till han åt, han hade lite små höga infektionsvärden. blev kvar på motagningen i 7 timmar sen blev vi inskrivna på neo för observation på alwin! där upptäckte dom att han inte klarar av min bröstmjölk då han blir konstig av den och får han bara ersättning ett mål så blir han allt som en bebis ska vara! så nu har jag slutat amma och glömde av att tömma dom lite tuttarna så nu har jag mjölkstockning! aj aj aj 
 
 
så glad att vi fick åka hem för idag var hans värden bra och skulle ha honom under kontroll hemma blir han dålig igen så skulle vi in! men han mår jätte bra just nu och han hade ökat i vikt 100g på ett dygn vilket var bra för de e + på vikten och inte - =) 
 
nu sitter micke o matar alwin och melwin sover! jag passar på o få lite egentid vid datorn. 
 
älskar mina killar mest i världen <3 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britt

Vilken tur att ni kom på vad det var <3

Svar: ja de var skönt! kommer sakna amningen men en nöjd bebis betyder så mkt mer för mig
Johanna Olsson

2013-06-23 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0