9 dagar kvar

 
 
9 dagar kvar till bf! snart snart snart kommer du min fina älskade älskling <3 
 
 
melwin kör upp till roger idag =) närråå.. 
 
melwins kusin tog studenten idag så vi var där o åt massa god mat o massa gott skratt! =) fler såna här dagar till mig TACK!!!
Tog en sovdos igår som jag fick från fl o de gjorde att jag fick sova från 10 till halv 7 (vakna av att jag var kissnödig) sen somna jag om och sov till 10 när micke kom o väckte mig då vi skulle handla lite innan vi skulle till studenten o kolla på pontus =) så jag har haft en toppen dag o nu ligger melwin o sover och jim kommer snart o vi ska spela lite och chilla =) sjukt att jag inte är trött ännu för de brukar jag ALLTID vara vid 8,,
 
 
den 17 juni är de sommar på RIKTIGT!!! lotta på lisseberg kommer igång igen! fan vad jag längtar <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0