wie

 
idag köpte jag en ANEGL TALK, den lyssnar man på bebis med funkar från v 12-14 tills barnet föds :P tänkte ha den o lyssna på någon kväll ibland. älskar tanken av att snart få bekräftat att h*n lever där inne <3 
 
nu till melwin
melwin har fått mer o mer temprament och han har inte fått mitt temprament då jag har mitt kvar!! så han åker in på rummet vilket leder till en lugn unge, 
På kvällarna har melwin börjat kissa på toan vilket leder till en torrarre blöja på morgonen =) tänkte öka det mer o mer och kanske till sommaren så kanske han kan iaf meddela att han vill kissa =) så duktig han är min fina melwin <3 
 
Nu
blir det kvällsmat melwin la sig nyss och sen spela lite på datorn =)  ha en bra kväll alla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0