Söndag kväll

finns inte mycket o skriva mer än sambon jobbar sin sista tolv timmars natt, funderar på vad veckan har att erbjuda mer än rul o umgås med melwins faster som kommer på fredag. ibland känner inte jag igen mig själv, idag är det tyst hos grannarna o melwin somnade enkelt som vanligt, igår bråka melwin på kvällen o grannarna var hemma ( vårat hus e gjort i papper) hör allt grannarna gör. inget som stör mig men idag är de för tyst.
vi lyssna på bebisen i magen idag o vilket liv de var bebisens hjärta o sparkar mot angeltalken var roligt o höra, melwin lyssnade med o tyckte om de. melwin har gjort några mer okyckor idag. tror han har glömt bort att han e utan blöja. men påminner jag honom så sköter han sig ganska bra. nä ska ta o sova nu så ha de gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0