pottränar melwin

 
Igår började vi utan blöja! det blev två små olyckor innan melwin förstod att det är vidrigt. så han börja berätta usch osv. idag fick melwin ha kallsonger på sig, då tänkte jag han kommer tro att detta är en blöja men IKKE han sa till förutom när han gjorde en bajsolycka fast han satt på toa 5 min innan. men det kommer väll. visar blöjan o han e inte sugen på den alls =) skönt 2 dagar o räknat med 3 kiss olyckor och en bajsolycka men inte farligt förvnta mig mkt mer ska jag säga er =)
 
Idag var melwin torr hela middagen när vi var ute o gick ( han hade blöja på sig).. ja nog med de 5 dagar kvar till RUL o jag längtar så otroligt mkt nu! 
micke har 3 dagar kvar på jobbet innan ledig vecka. längtar så mycket.. ja ja ha de gott nu mys i soffan med min fina melwin medans micke är på möte 

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Men vad roligt! Det går ju snabbt när man väl börjar, många föräldrar är så sega och lata så de skjuter på det huur länge som helst. Bara att sluta med blöjorna och torka och tvätta lite extra i början :)

Svar: ja men så är de. o det går ganska bra! men frågan är hur man ska få honom att förstå vart bajset ska vara! visar tex om han bajsar i kallingarna då spolar jag ner det o säger där ska bajset vara men ändå händer de igen o igen, men kissa gör han på pottan eller toan o det går dunder bra! tips?
Johanna Olsson

2013-01-11 @ 19:36:52
URL: http://www.hejtina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0