Natt bloggar

hejsan hopsan, gubben jobbar natt o jag ligger i sängen o längtar efter sommaren. trött på att ha 15 minus ute, trött på alla utekläder.
har blivit mer o mer yr, orkar inte ta hand om min familj så imorgon blir det till läkaren, misstänker att jag har lösa kristaller i öronen. det orsakar yrsel o svindel känsla. 
på lördag har jag gått 50% av denna graviditet. sjuka är att det finns barn som föds i v 24-25 o överlever. tycker det är så coolt men hoppas aldrig att mina barn kommer så tidigt. nä nu försöka sova, vill ha någon o krama på när sambon jobbar natt så låt dessa 20v gå fort så jag får mysa med en bebis. melwin vill ju inte mysa hela tiden vilket är lite synd när en annan älskar att mysa med barn/bebisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0