middags vila o glass mys =)

Idag var jag hos bm för jag har varit så yr sista tiden, blir att äta järntabletter.. bebisen har 160 hjärtslag/min och har sf mått på 21 cm. inte bara de jag har gått ner 5 kg sen jag skrev in mig. =) bästa är att jag har inte svält mig eller så. går ut lite o går o äter regelbundet och bm sa att det inte gör något att jag gått ner lite i vikt, 
sedan blev de hem o käka lunch vilket satte gott i magen! sedan sov vi en stund jag fick sova 10 min förvisso men skönt, vaknade med migrän o det sitter i ännu. En glass på det och soff mys med melwin medans micke jobbar kväll.. Trött på allt med att må dåligt så blir det inte bättre med järntabletterna blir det att besöka vc och se vad dom kan säga! jag orkar inte ta hand om mig själv just nu så micke gör det mesta så jag slipper göra så mkt. kan inte sitta för länge eller stå för länge samma sak om jag ligger på rygg då blir det värre så på natten sover jag på sidan och vänder mig hela tiden!! 
 
bm sa också att bebisen lät aktiv i magen när hon lyssna på honom idag =)
 
 
här är min fina melwin 20 månader <3 älskar honom mest i hela världen <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0