hej hopp alla

för snart 2 timmar sen blev jag moster till en elvira! super söt liten tjej men synd att jag inte kommer träffa henne på närmsta tiden då jag tkr att familjen får hälsa på mig innan jag kommer hem igen. menar ingen av familjen har varit här på evigheter, sen säger plånboken nej just nu med! men kan ju säga att jag saknar inte alls en bebis i familjen varför ska 4 månader vara så lång tid! fan fan fan.. ge mig min bebis nu. men kan lova att jag lär väll bara få besök av min familj när bebisen är ute o inte innan :( ja ja skit samma har det bra som jag har de! melwin har varit symtom fri i 48 timmar ( ifall de var magsjuka) imorgon bitti så i morgon eftermiddag ville micke åka till sin mamma o pappa så vi får se hur de blir =) saknar dom som fan o vet att melwin vill träffa nanna och datta ( farmor och farfar)

Idag har vi storstädat nästan som en flyttstädning o fan vad skönt de var att få rent o alla julsaker har åkt ner förutom stjärnan på melwins rum men den åker ner i morgon!
nu tar jag natten med för många tankar i skallen så blir väll en jobbig natt! god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0