eftermiddag

Tidigare idag skrev jag om att melwin ska få vara utan blöja, sagt o gjort blöjan åkte av efter frukosten. Han har råkat göra EN olycka på hela dagen sen kissat på toan =) duktig min kille är.. han pekar på snoppen o säger usch innan han kissar så jag lär mig hur jag ska gå tillväga. han har också burit blöja idag mellan kvart över 11 till kvart över 2. försökte få honom i somna till klockan var kvart i ett men funka inte och innan dess åt han lite lunch, fick ta o gå ut med vagnen för han skulle somna så därför bar han blöja =)
 
 
älskling sover efter lite strul 
 
 
när melwin vakna o innan blöjan åkte av blev det soff mys <3 kan lova att det var såååååååååååååååååå mysigt <3 älskar dig min fina trollunge <3 
 
nä nu blir det vila efter vi har käkat lite middag. ikväll blir det tv o soffmys. pappa köpte hem en skvaller tidining till mig och semlor till oss sen =) attans vad gott =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0