blandat

 
här är lite kläder till bebisen som barnens fadder skicka! TACKAR så mycket för dom fina kläderna virre <3 
 
i veckan ska min vagn säljas och nya ska köpas 
 
 
här har ni bilder på vagnarna! får med en skötväska till nya i samma färg och åkpåsen tillhör inte mig o den ska jag inte köpa! längtar massa nu <3 
 
nä vika lite tvätt o ta det lugnt o mysa med mina killar idag.
 
längtar mer o mer till våren nu, tänk o kunna öppna altan på morgonen o äta frukost ute dom dagarna det är varmt nog för de! ska också kolla på staket så vi kan stänga in barnen på trädgården så vi slipper en rymling i sommar. hade melwin som ville rymma men han kunde inte för jag tog honom på bar gärning  =) 
 
ha de bra 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hihihi, varsågod <3 Det kommer som sagt mer ;)

Svar: Sluta nu tok fia, spara pengarna o ta en resa hit så blir jag skit glad
Johanna Olsson

2013-01-23 @ 14:11:55
URL: http://benucka.devote.se
Postat av: Anonym

Jättefina bebiskläder

Gullvi

Svar: Visst är de svärmor,
Johanna Olsson

2013-01-23 @ 21:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0