vilken dag

Idag har melwin o jag varit ute i lysekil o lekt med kompisar till honom! han hade super kul o vi blev bjudna på mat o de tackar jag för! melwin somna på bussen på väg hem och fick sova lite. snart ska han sova för natten o jag ska se farmen ikväll! =) sen sova imorgon kommer min vackra micke hem som varit borta ett par dagar! ska bli skönt o få ha sambon hemma! melwin ropar dag in och dag ut efter pappa! men imorgon så! 
 
 
så här satt melwin o vänta på bussen när vi åkte till lysekil idag =) 
 
 
här sover han på mig! medans jag hade honom sovandes på mig så sparkade bebisen massor! helt sjukt att lillebror sparkar så fort melwin ligger eller kramar magen! <3 
 
nä nu orkar jag itne sitta här mer. ha de bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0