v 24

 
ny vecka! tar bara kort varannan vecka ett tag nu för jag har inte så mkt mage o visa! den ser lika dan ut som förra veckan =)
 
IGÅR:
melwin slog sig ganska hårt o hade svårt med andningen igår kväll så jag beslöt mig att inatt skulle han få sova med mig i sängen! PROBLEMET var att han är som en turnados i sängen så hans mamma sov skit dåligt inatt! så när pappa kom hem vid halv 7 så skulle han med ha plats o då brukar melwin vanligtvis vakna! men inte idag halv 9 steg vi upp jag o melwin! micke sover ännu för han jobbar 12 timmars natt denna helg.
Händer idag? fixa disken o laga mat är de ända som står på listan idag! har sådan huvudvärk för jag sov dåligt inatt så melwin får inte sova inne hos mig mer usch usch usch för att sova dåligt! 
 
 
här är en bild på min smyis som sover på pappas sida i sängen<3 älskar min lilla tornados =) <3 
 
nu se lite tv med melwin sen fixa här hemma o jag är så trött så orkar inte mer än så idag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0