måndag

Idag är det måndag igen! melwin o jag sitter o myser framför bompa och jag gör de som de flesta gör idag! betalar tråkiga räkningar! micke sover o ska göra de tills han vaknar! 
 
yr i hela skallen och trött som fan! sover skit dåligt på natten då bebisen är så aktiv när jag ska sova! 
nä orkar inte ens sitta så jag lägger mig på soffan o myser med min fina melwin <3 skriver kanske mer i kväll
 
 
jag är i vecka 25 (24+2 Idag) men bilden togs i fredags
 
 
i lördags mös melwin i vattnet! mammas kille höll på att somna! min fina älskling 
 
 
min morgon glada melwin! så här glad är man när vi äter frukost =) älskar dig min fina älskade älskling <3
 
i april kommer mormor och larza hit ( allså min mamma ) när jag fyller år och när melwin fyller i maj så kommer virre och hennes gubbe som e melwins lekfarbror =) fan vad jag längtar tills dessa dagar när vi har folk hemma <3 nä nu ska vi mysa jag o melwin ha de bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0