kvällen =)

Nu sitter jag o melwin o myser i soffan! halsbränna delux men de försvinner ej med tabletterna! inte hungrig men åt lite gröt förut! Pratat lite med min fina som är på jobbet då jag HATAR FK på internet och telefonen!!!! fisk på dom.. 
 
På tvn är de massa bra nu! melwin ser pis eller vad han säger o det är POLIS! (112 på liv och död REPRIS) sen är de ju farmen, familjen annorlunda. sen blir de ullared på webben och sen blir de 112 på liv o död nya avsnitten imorgon när melwin får vara med o se! han avgudar dessa program! 
sitter o kollar på gamla bilder från dessa snart 2 år som har gått o vad jag har ändras och vad melwin är olik sig! mammas kille börjar bli stor. snart har vi en bebis till o jag längtar sönder mig snart går jag ner från 3 siffrigt till två siffrigt i nedräkningen =) ha de gott o sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0