gianotti-crosti

 
min fina melwin innan läkarbesöket idag... 
 
Idag var vi som ni vet hos läkaren, blev en timma sen in för våran läkare var sjuk, Vi fick en super trevlig SVENSK läkare som titta noga på melwin o tog honom ca 5 min efter undersökningen så sa han melwin har gianotti-crosti, jahaa tänkte ja säger inte mig ett skit. sen sa han att de är en barnsjukdom som INTE smittar, varar ca 8v, barn mellan 1-6 år kan få de o som sagt inte farligt på något sätt... finns inget som tar bort de utan de läker ut av sig själv. Det var så ovanligt att ha gianotti-crosti så varända läkare kom in o kände o tittade och beundra melwin för han var så söt o snäll, Efter de ringde jag förlossningen för bebisen har varit helt still hela dagen o hela dagen igår så har han inte rört sig innan i morgon måste jag på kontroll igen! suck dumma bebis kan du inte bara röra dig så vi vet att du mår bra! har testat ALLT nu. badat ( han brukar leva fan efter badet), druckit stark saft, kallt vatten men inget händer i magen! kan lyssna på honom men dom ville ändå ha kontroll om de inte bli mer rörelser! så i morgon blir de troligtvis förlossing. 
passade på att åka o kolla på utsikten över uddevalla bron o vad fint de var 
 
 
kolla så fint de var! synd att man inte hade med sig en bättre kamera! :P 
 
Ja ja försöka få liv i bebisen sen se farmen och sveriges mästerkock... ha de bäst 

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim

Så bra att ni vet vad de är nu! =)
Hoppas liten sprattlat i magen!

Svar: lite fart e de igen =) men han ligger så långt bak o då är de svårare o känna honom för min del! =)
Johanna Olsson

2013-02-13 @ 20:16:46
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0