elvira <3

 
kan inte låta bli o visa er min systers lilla flicka <3 här är min mamma och elvira söt som socker är hon! varje gång jag ser på bilden så längtar jag mer o mer till denna lilla skit unge! hoppas emelie, barnen, mamma och larza kan komma o hälsa på här snart! saknar dom alla skit mycket! fast helst vill jag till karlskoga bara för att få träffa mina små bröder, emelie, barnen, virre ( melwin och lillebrors fadder) och alla underbara människor. men det kostar ca 900kr att åka till kga fram o tillbaka! allså det är mer än vad de kostar med bil tänk om jag hade haft körkort så hade jag åkt till mamma på söndag eftermiddag! men så ser det inte ut just nu! kanske ska öppna ett konto för frivilliga o sätta in pengar till min resa som jag själv inte har råd med just nu! ( skämtar mest ta inte så hårt vid er)
 
Sen måste jag slänga in en tanke till sandra edengren som är min tremänning tror jag det blir som också fick en dotter fast idag o inte igår som syrran! massa som får barn nära mig nu! 
 
igår gjorde jag kyckling gryta som jag tydligen inte blev klar då killarna fått dålig mage, melwin o micke har bajsat ikapp idag o jag som inte åt så mkt kyckling blev lite lös inte mer.. eller så var de för det var ica basic kyckling hört många som blir dåliga av dom! ALDRIG mer skit ica mat... 
 
längtar efter micke nu! han dömer innebandy o kommer hem om ca 1 timma tror jag! melwin hade svårt att somna i kväll och medans jag kolla på 4an hela kvällen så har bebisen hållt mig sällskap med massa sparkar och röreler, måste säga att det är den ända gången jag vill bli sparkad på är när jag är gravid för då känner jag att bebis mår bra! <3 min fina lilla bebis <3 mamma saknar dig så otroligt mycket. du o melwin är mammas allt <3 Idag har melwin hållt på med magen hela kvällen eller från 5 till 7 typ! han har klappat, pussat och så har han gjort pruttljud med munnen på min mage. o så säger jag att han får vara snäll för lillebror hör honom. då klappar han på magen o ropar LILLEBROR???? undra om han söker kontakt med sin bror o hoppas han e lika älskad på utsidan sen, 
 
nä nu kolla klart på farmen sen sova! är så trött vakna så tidigt imorse... :/
 
 
min mage imorgon är jag i v 22 =) 
 
 
melwin sover i nya vagnen <3 
 
 
soffmys  med melwin i ca 1 timma innan han la sig.. bästa stunden på kvällen <3 mamma älskar dig mest i hela världen melwin <3 du gör mamma lycklig <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0