130 dagar kvar

 
Idag är det 130 dagar kvar tills våran älskade bebis är beräknad! o jag längtar så jävla mycket när man ser alla fina bilder på syrrans fina lilla flicka. Idag böt vi vc åt oss för vi är trötta på att få en utlänsk man inte fattar ett skit av! så nu tillhör vi brastad o vi gick dit för att se vad prickarna på hans ben är. o det är INTE NÄSSELUTSLAG OCH INTE VATTENKOPPAR!!!!!
 
 
 
 
 
här är det innan det blev så mkt. nu är det HELA benen, armen och kinder! så nu blir det till barnmotganing i uddevalla inom kort! 
 
glass beroende så det det skriker om de! kan verkligen äta hur mkt isglass som helst. så här hade jag med melwin med! allså skulle lätt kunna smälla i mig ca 15 glassar på en dag om jag fick. nu kolla klart på farmen sen dax o se familjen annorlunda! sen äta kvällsmat med min fina micke innan han ska börja dagarna på 2 v jobb!!! 
 
micke jobbar massa nu.. o det tkr jag e tungt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0