Lycklig

Ligger nu i sängen och hör Alwin andas. Är så lycklig som får spendera mitt  tillsammans med mina tre killar. 
Idag hände  som aldrig får hända. Jag stod o fixa disken o Alwin låg på golvet o lekte med  Melwin som vilken annan dag som helst. Men idag satte Alwin en kräka fel så han blev blå/lila i hela ansiktet, Melwin ropade på mig o jag svara utan att kolla och han upprepar ropadet och jag blev lite sur för han inte sa vad valde var. Så till slut sa Melwin : mamma titta Alwin. Och jag kollar o ser min lilla bebis. Han såg nästan död ut. Lägger Lägger honom på mage o klappar honom i ryggen och han  mängder o sen börjar han gråta. Kan lova att jag har aldrig varit så  någon gång i livet. Melwin räddade sin bror. Tänk om han inte hade sagt något. Så stolt jag är. 
Nu sover båda  oroligt  funderar om dom drömmer om detta. 
Nu ska jag sova så jag orkar natten ifall  vaknar mer. 
Godnatt 
 
 
 
 
Här är familjen hjälte. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0