alwin o hans sömn

usch vad dagarna går fort! hinner inte med dagarna! vaknade nyss och nu ska jag snart sova! alwin har varit bråkig vid läggningen och idag bestämde jag mig för att han inte skulle sova efter 4. halv 4 vakna han och somna utan problem halv 7!!!! så ska de vara.
 
Igår handlade jag massa kläder till barnen skulle betala 1300kr typ o betala 250,70kr när en rabatt var slut! visa sig att de var en bugg på lindex så imorgon - fredag kommer kläderna så barnen ska få lite kläder i julklappar om en vecka!! 
 
alwin blir bättre o bättre på att sitta! idag satt han o melwin o lekte själva medans jag fixa disken! han satt i köket med filt runt sig!! och han satt 45 min sen orka han inte mer då ville han komma upp!! mammas stora kille blir 6 mån om 2 dagar!!! 
 
 
alwin igår när han sov! han tar inte alls upp hela sängen!! 
 
 
 
fick lite glada bilder på alwin, vilket inte är vanligt då han alltid ser så bestämd ut på bilder! här kommer lite bilder på mina pojkar när dom lekte =) 
 
melwin har fått ett favorit barnprogram på NETFLIX
 
 
han kan allt utantill känns de som!! 
 
 
 
nu ska jag lägga melwin o sen sova! god natt 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0