wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Inatt sov äntligen melwin hela natten! tackar jag för men sov skit själv så är svin trött! idag har vi städat o fixat medans melwin var på dagis =) älskar mina pojkar så mkt <3 
har inte så mkt o skriva om än att jag beställt svärmors pressent (kan inte skriva vad de e då hon är inne o läser här ibland) hon fyller på alwins 3 månaders dag.. 
tittade på kalendern och imorgon är de 3v kvar tills hon fyller.. då ska alwin ta sprutan :S och imorgon är de en vecka kvar tills jag ska till bm för att få p-piller för att minska risken för fler små barn nu! 
 
 
 
snart börjar alwins och min sysselsättnig när melwin e på dagis =) fan vad kul de ska bli o få göra allt detta igen fast med en ny unge <3333 detta är de bästa med att vara hemma och mammaledig med en liten =) 
 
 
 
mina fina killar <3 älskar er mest i världen <3 
 
du melwin du gjorde mig till mamma och de är en sak jag aldrig trodde jag skulle få genomgå.. tack snälla vackra barn för ni finns hos mamma <3 ni är verkligen mitt allt <3
 
imorgon kör melwin sista dagen på dagis för denna vecka! fredag åker vi till farmor och sover för på lördag efter innebandy kursen micke har ska vi gratta min fina älskling som fyller 30 på måndag <3 
 
för ca 4 år sen sa min sambo till mig så här " JAG SKA INGA BARN HA INNAN JAG FYLLT 30!!!!!!!!!" men men men älskling du har nu två fina barn o du blir 30 iår =) micke får sin pressent av mig redan på lördag när hela hans familj är samlad <3 
 

Kommentarer
Postat av: ★ K a t t a ★ Mamma till 4 stjärnor ★

har aldrig varit på babycafe .. kanske skulle prova på de? vad gör man där?

Svar: Det jag skrev på fb :-P
Johanna Olsson

2013-08-28 @ 14:57:32
URL: http://kattaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0