vilken natt :S

melwin vakna kl 2 o vägdrade somna om. hans leksaker har sitt egna lilla liv! så efter ca 2 timmar kämpande så tog jag med honom in till vår säng men inte ens där somna han! alwin vakna vid halv 5 då var båda barnen vakna och jag funderar på om VARFÖR melwin vakna o inte kunde sova! mådde ju inte så bra inatt så kände mig som världens sämsta mamma.. Men så stanna micke hemma för jag orkade inte när jag inte mådde så bra och verkade som pojkarna höll på o bli sjuka! men vi får se! efter lite vila så var vi tvugna o handla så för skojs skull testa jag alwin i melwins stol för melwin ska få en ny stol sen o alwin ska ta melwins gamla! 
 
 
så här satt alwin i melwins stol. allså han har samma lutning på sin stol och denna och han är lång nog för att sitta i denna! bara vänta in vikten så kommer vi byta, barnen sitter bättre i denna stol om de blir en krock och alwin  är snart 9 kg tung som man måste vara för detta stadie på bilbarnstol! 
vi handla lite o så klart åkte pojkarna i sina stolar så melwin satt i denna, och när vi kom hem så kom farmor på besök en kortis.. nu ta de lugnt! känner mig inte pigg alls idag :( hoppas melwin sover bättre inatt
 
Imorgon ska melwin börja dagis halv 9 o så ska jag vara med på samlingen och sen ska han vara själv till klockan 12.. jisses mammas stora skatt börjar bli stor =) 
 
 
varför ha syskonvagn när man handlar? :P detta funkar skit bra =) 
 
nä nu ska jag stänga ner! ha de! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0