uppdatering om natten

jag o micke somna runt halv 12 och jag vakna 2 ggr av att alwin inte hade vaknat ännu. jag trodde ju natten skulle bli en jobbig natt! men ikke ikke... han vakna 5 i 5 och käkade upp maten och sen somna han om så han var bara vaken 40 min och de e ingenting mot han brukar! så vi somna om jag o alwin sen vakna han nästa gång klockan 7. då gick vi upp och mös i soffan! micke o melwin sov till 20 över 9  =) skönt att ha dom utvilade! =) 
 
Idag blir de lugnt ska bara ut och gå sen men annars en lugn hemma dag! =) 
 
lite bilder på barnen <3 
 
 
här om dagen när alwin somna på mig
 
 
morgon mys i torsdags 
 
 
alwin älskar sin prasselbok
 
 
igår när vi åkte till stenungsund o kolla på innebandy 
 
 
alwin pratar med jim o carl på plan om hur fel dom dömmer 
 
 
alwin älskar att sova på mig =) 
 
 
dessa två sista är från nu på morgonen! alwin var super glad och sen la vi oss o kolla på tv och han somna på mig.. mammas lilla fina bebis <3 
 
 
alwin somna på farmor i fredags <3 boddyn fick han av fadder virre innan han föddes =) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0