trötta barn?

 
trodde aldrig att jag skulle orka! igår la jag mig vid 12 :O fattar inte varför klockan blev så mycket men tänkte ja ja tar de som de kommer! alwin har legat o knorrat från kl 10 -1 på natten så jag somna inte förräns då och sen börja han vid halv 2 o de lät som han skulle vakna men IKKE så jag försökte somna om igen men då vakna melwin så fick gå in till honom o berätta att de e natten ännu och han accepterar de och somna om! sen somna jag med om fast alwin knorra så vakna han halv 4 o käkade. kvart över 5 sov han igen och jag gjorde de samma! sedan vakna han runt 6 och jag tänkte " han kan väll inte vara hungrig redan" men jag gav honom flaskan och några klunkar gick ner men inte ens 30ml så somna han om i min famn och då tänkte jag att jag passar på o samsova med honom lite OCH SÅ JÄVLA MYSIGT DET ÄR <3 halv 8 vakna han och ville inte heller då ha mat! halv 9 åt han nästa gång o då vaknade också melwin...
 
efter frukosten gick pojkarna och jag ner o handla och micke passa på o lägga sig igen för han ska jobba inatt! men han somna ej så han kom upp och satt o gossa med melwin medans jag satt o spela lite =) 
jag ficka lunch åt oss och vi käkade melwin börja visa trötter men klockan sprang ifrån läggningen och när klockan blev halv 2 klara inte jag mer.. mens kärring men ingen stubin och då två trötta barn så drog jag ut med dom i vagnen och så klart somna båda två! så snart ska jag väcka melwin som sovit sen kl 2 och han får sova 45 min bara! när alwin vaknar är de dax o mata honom så ska jag börja med maten sen vid halv 5 typ.. kött,pommes,kall bea-sås och sallad blir de idag till middag! sen blir de ut och gå igen med grannen o hennes flickor ( hennes hundar ) sen ska hon vara barnvakt medans jag ska träffa läkaren..
 
har fått problem med mina halsmandlar! den högra har ett stort hål i sig där de hamnar massa maträster så jag får peta med tandpetare för att få ut de mesta! allt kommer inte ur och jag är svullen långt nere i halsen pga att dom e stora och den ena små blöder hela tiden så jag ska se om dom kan ta bort dom eller kolla om de finns något att göra åt dom för de inte kul o behöva rensa ett mega hål på skit ( sist jag gjorde de kommde ut skit stort som en ärta tillsammans) 
 
nä nu bara chilla lite innan alwin vaknar som ska ha mat om ca 30 min och melwin ska ha mellis då =) 
 
ha de så gott =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0